ԱԿՏՈՒԱԼ ԹԵՄԱՆԵՐ
  • Իրանը տնտեսությունը քայքայվում է, բայց փլուզմանը դեռ շատ ժամանակ կա
    Անցած տարվանից ԱՄՆ-ն ավելացրեց Իրանի դեմ տնտեսական ճնշումը և ծրագրում է գարնան սկզբին ավելի խիստ պատժամիջոցների անցնել: Ֆինանսական շոկը բավական կլինի՞ իրանական տնտեսությունը շնչահեղձ անելու և ԱՄՆ-ի քննադատություններին արժանացող կառավարությանը ծնկի բերելու համար:Փորձագիտական կարծիքների հավասարակշռությունն այն կետում է, որ Իրանի, այսպես կոչված, «դիմադրության տնտեսությունը» դիմադրելու դեռ շատ կարողություն ունի: Թեև ճնշումները մեծ վնաս են հացնում և այսօր իրանական էկոնոմիկան ավելի խոցելի է, քան 2012-15-ի երկարատև պատժամիջոցների շրջանում: Իրա
  • Աշխարհում գործազրկությունը նվազել է
    Աշխարհում 2018 թվականին գործազրկության մակարդակը նվազել է, բայց միլիոնավոր մարդկանց աշխատանքային պայմանները դեռ չեն հասել ցանկալիի։ Այս մասին հաղորդում է panorama.am-ն: Աշխատանքի միջազգային կազմակերպության զեկույցի համաձայն, նախորդ տարի աշխարհում 3,3 միլիարդ մարդ ունեցել է աշխատանք։ Բայց նրանց մեծ մասը ստացել են ցածր աշխատավարձ և աշխատել են ծանր պայմաններում։«Զբաղվածությունը  դեռևս արժանապատիվ կյանքի երաշխիք չէ։ Աշխարհում 700 միլիոն մարդ ապրում է աղքատության մեջ կամ նույնիսկ չքավոր է, չնայած նրան, որ ունի աշխատանք»,- ասել է ԱՀԿ ներկայացուիչ
  • Ստեղծվել է 50 օր լիցքավորումը պահող սմարթֆոն
    Energizer բրենդի ներքո սմարթֆոններ թողարկող Avenir Telecom ընկերությունը ստեղծել է սմարթֆոն աշխարհում ամենամեծ մարտկոցով՝ 18000 մԱժ տարողունակությամբ: Այդպիսի մարտկոցը, ինչպես պնդում է արտադրողը, կարող է սմարթֆոնի լիցքավորումը ապահովել 50 օր՝ ավտոնոմ ռեժիմով (սպասման ռեժիմ): Մոդելը ստացել Energizer Power Max P18K Pop անվանումը: Արտաքինից այն կլինի 6,2-դույմանոց ֆաբլետ՝ Full HD+ էկրանով և 1080×2340 պիքսելով: Ներքինից կներառվի MediaTek Helio P70 պրոցեսոր, 6 ԳԲ օպերատիվ հիշողություն և 128 ԳԲ պահեստարան:Ճակատային տեսախցիկը կազմված է 2 սենսորներից՝ 16 և 2 ՄՊ: Հիմնական տեսախցիկը կազմված է 3 մո
  • ԵՄ-ն մինչեւ 2030 թվականը կհրաժարվի արմավենու յուղով վառելիքից
    ԵՄ երկրներում արմավենու յուղը կարող են զրկել կենսավառելիքի կարգավիճակից եւ աստիճանաբար հրաժարվել դրա օգտագործումից: Արմավենու յուղի արտադրությունը չի կարելի ավելացնել, իսկ մինչեւ 2030 թվականը լիովին կհրաժարվեն արմավենու յուղից՝ նման առաջարկությամբ հանդես է եկել Եվրահանձնաժողովը, գրում է  «Եվրոպուլսը»:Արմավենու յուղի արտադրության համար արեւադարձային անտառներ են հատվում՝ դրանով իսկ ավելի մեծ վնաս պատճառելով շրջակա միջավայրին, քան բենզինի կամ դիզելի օգտագործմամբ: Եվրահանձնաժողովի տվյալներով՝ 2008-2015 թվականներին արմավենու պլանտացիաներ
  • Իսրայելը շուտով կմտնի ԵՏՄ ազատ առեւտրի գոտի
    Իսրայելը շուտով կմտնի ԵՏՄ ազատ առեւտրի գոտի՝ հայտնում է The Times of Israel-ը։ Տնտեսության նախարարության ներկայացուցիչների խոսքերով, բանակցությունները, որոնք շարունակվում էին անցյալ տարվա ապրիլից, կհանգեցնեն համաձայնագրի ստորագրմանը, որը նախատեսում է մաքսային համագործակցություն, առեւտրային արգելապատնեշների հանում, էլեկտրոնային առեւտրի զարգացում, սանիտարական եւ համաճարակային հարցերի վերահսկողության թույլտվություն։Սրան զուգահեռ՝ ԵՏՄ-ի հետ ազատ առեւտրի համաձայնագիր է ծրագրում ստորագրել նաեւ Իրանը։ The Times of Israel-ը հայտնում է, որ խոսքը միմյանց հե
  • Հայաստանից ԵԱՏՄ արտահանման ծավալն աճել է. փոխնախարարն այդ շուկայում մեծ հնարավորութուններ է տեսնում
    Եվրասիական տնտեսական միության շուկան արտահանման առումով Հայաստանի համար մեծ առավելություններ ու նշանակություն ունի, իսկ առաջացող տեխնիկական և այլ խնդիրներն անմիջապես լուծում են ստանում հենց Հայաստանի առաջարկությամբ:Արդյունքում ԵԱՏՄ երկրների հետ առևտրաշրջանառութունը նախորդ տարի աճել է 11.3 տոկոսով: Հայաստանից արտահնման ծավալը կազմել է 688 մլն 976 հազար դոլար, որը 2017-ի համեմատ ավելացել է 20.7 տոկսով:«Արմենպրես»-ի հետ զրույցում ՀՀ էկոնոմիկայի փոխնախարար Ալբերտ Բաբայանը ներկայացրեց շուկայի ընձեռած առավելություններն ու արտահնման առումով երբեմն
  • Սահարայում գիտությանն անհայտ քաղաքակրթության հետքեր են հայտնաբերվել
    Ինչպես հաղորդում է РИА Новости-ն, Արևելյան Անգլիայի համալսարանի գիտնականներն ուշադրություն են դարձրել արբանյակից ստացված արտասովոր պատկերներին և օդային լուսանկարներին: Պեղումների արդյունքում պարզվել է, որ կադրերում են հայտնվել հնագույն կառույցների մնացորդները:Գտածոյի հստակ անվանումն ու տարիքը դեռևս հայտնի չեն, սակայն գիտնականները ենթադրում են, որ դրանցից ոմանք ավելի քան 1500 տարվա պատմություն ունեն:Նյութի   աղբյուրը՝    https://www.tert.am
    Թեժ գիծ
    +374 (047) 959555
    Ինչո՞ւ է Լեհաստանը պլանավորում Եվրոպայում կառուցել ամենամեծ օդակայանը

    Թերահավատները նշում են, որ փողը ավելի լավ կլինի ծախսել մայրուղիների, երկաթուղային գծերի և Շոպենի օդանավակայանի վերականգնման և ոչ թե Վարշավայից 40 կիլոմետր հեռու նոր օդանավակայանի կառուցման վրա: Կառավարությունը պնդում է, որ նախագիծը արդիական է:

    Լեհաստանում կա Բարանով գյուղական բնակավայրը, որն ունի իր խանութը, Հռոմի Պապ Հովհաննես Պողոս II- ի անվան դպրոց, եկեղեցի՝ խնձորի և տանձի ծառերով շրջապատված: Ռաֆայել Միլցարսկին ցանկանում է տարածքը հարթեցնել բուլդոզերով և այն լցնել գերձայնային ինքնաթիռներով: LOT լեհական ավիաուղիներ ընկերության գործադիր տնօրենն ասում է, որ իր ընկերությանն ու երկրին պետք է ժամանակակից ավիաուղիների հանգույց, որը գտնվելով Վարշավայից 40 կիլոմետր հեռու, կսպասարկի մայրաքաղաքին: Ծաղիկներով շրջապատված համեստ ֆերմաների փոխարեն Միլցարսկին նախընտրում է անգարներ, տերմինալներ, թռիչքուղիներ: 70 միլիարդ զլոտի կամ 19 միլիարդ դոլար արժողությամբ ծրագիրը ներառում է նոր երկաթուղային գծեր ու ավտոմայրուղիներ և տարեկան 45 միլիոն ուղևոր տեղափոխելով այն մրցելու է Լոնդոնի Հիթրոու, Փարիզի Շառլ  դե Գոլ, Ամստերդամի Սխիփհոլ օդանավակայանների հետ:

    «Կենտրոնական Եվրոպային էլ համարժեք ավիացիոն կենտրոն է պետք», – ասում է Միլցարսկին LOT-ի իր գրասենյակում, որը գտնվում է 1934-ին բացված կոմպոզիտոր Ֆրեդերիկ Շոպենի անվան օդանավակայանում, – «մենք պատրաստվում ենք մասնակցել նոր օդանավակայանի ծրագրման ու կառուցման աշխատանքներին»:

    Նոր օդանավակայանը, որը Վարշավայի կենտրոնական երկաթուղային կայարանից 15 րոպե հեռավորության վրա կլինի, ըստ LOT- ի, եռակի կբարձրացնի ուղևորների ու բեռների տեղափոխությունը Ասիա և Ամերիկա: Շինարարությունը նախատեսված է սկսել 2021 թ.-ին, երբ կառավարությունը ձեռք կբերի Բարանովայի և մոտակա քաղաքների հողերը, իսկ թռիչքները կսկսվեն 2027 թվականին: Հետագայում կավելանան ինքնաթիռներն ու տերմինալները, որոնք հնարավորություն կտան տարեկան ավելի քան 100 միլիոն ուղևոր տեղափոխել, ավելի շատ, քան Հիթրոուն՝ Եվրոպայի ամենածանրաբեռնված օդանավակայանը:

    Չնայած Շոպենի օդանավակայանը  2012 թվականին համալրվել է նոր երկաթուղային կայարանով և տերմինալով, չորս տարվա ընթացքում ուղևորների թիվը հասցնել է տարեկան 20 միլիոնի: 2017-ին 16 միլիոն մարդ է անցել  ցածր լարման տերմինալի արծաթե ճակատով, ինչը կրկնակի բարձրացրել է 2005 թ.-ի տեղաշարժը: Վերջին տարիներին Լեհաստանի տնտեսության տարեկան աճը կազմում է միջինը 3.3 տոկոս:

    «Տարածաշրջանը դառնում է ավելի ու հարուստ», – ասում է Միլցարսկին: «Մենք ձգտում ենք դառնալ Կենտրոնական Եվրոպայի սիրված ցանցային ավիաընկերությունը»:

    Այն համընկնում է իշխող Իրավունք և արդարություն կուսակցության ազգային ծրագրի հետ: Բնակչության թվով Լեհաստանը Եվրամիության վեցերորդ պետությունն է, տնտեսությամբ՝ ութերորդը և կառավարությունն ասում է, որ օդանավակայանը կարող է Լեհաստանը ներկայացնել որպես հզոր երկիր:


    Նյութի    աղբյուրը՝    http://newmag.am