ԱԿՏՈՒԱԼ ԹԵՄԱՆԵՐ
  • Եվրոպա-ճապոնական համատեղ տիեզերանավն ուղարկվել է Մերկուրի
    Եվրոպական տիեզերական գործակալության և Ճապոնիայի օդատիեզերական ուսումնասիրությունների գործակալության BepiColombo համատեղ տիեզերական առաքելությունը մեկնարկել է շաբաթ առավոտյան:Ինչպես հաղորդում է DW.com-ը, Bepicolombo-ի Ariane 5 հրթիռակիրն արձակվել է Ֆրանսիական Գվիանայի Կուրու տիեզերակայանից:Մասնագետների հաշվարկների համաձայն՝ տիեզերանավը, որի երկարությունը կամզում է 6.40 մետր, իսկ քաշը՝ 4.1 տոննա, Արևին ամենամոտ գտնվող մոլորակին կհասնի 2025 թվականի դեկտեմբերին: Այնուհետև դրանից կառանձնանան 2 ինքնուրույն արբանյակ, որոնք Մերկուրին կհետազոտեն երկու տարբեր
  • Մեկնարկել է Հայաստանի ներքին աուդիտորների ինստիտուտի 3-րդ միջազգային կոնֆերանսը
    Երևանի «Բեսթ Վեսթերն Կոնգրես» հյուրանոցում մեկնարկել է Հայաստանի ներքին աուդիտորների ինստիտուտի միջազգային 3-րդ կոնֆերանսը` «Զարգանալով բիզնեսին համահունչ» խորագրով: Երկօրյա կոնֆերանսն իր հարկի տակ է հավաքել ներքին աուդիտի կիրառման տարբեր ոլորտների մասնագետների՝ Հայաստանից և արտերկրից: Կոնֆերանսին մասնակցում են աուդիտի ոլորտի, ֆինանսական սեկտորի՝ բանկային, ապահովագրական, ներդրումային ընկերությունների, ինչպես նաև պետական կառավարման ոլորտի հայտնի կազմակերպությունների ներկայացուցիչներ: Իրենց մասնագիտական փորձով կիսվում են Հայաստանի
  • Սթիվեն Հոքինգը մահից առաջ պատմել էր մարդկությանը սպառնացող նոր վտանգի մասին
    Ֆիզիկոս-տեսաբան Սթիվեն Հոքինգը վախենում էր «սուպեր մարդկանց» ի հայտ գալուց, որի պատճառ կարող է հանդիսանալ ԴՆԹ փոփոխությունը:Այս մասին հայտնում է The Sunday Times-ը՝ նշելով, որ մտահոգությունները Հոքինգը նկարագրել է իր վերջին աշխատություններից մեկի մեջ: Մահից առաջ բրիտանացի գիտնականը գրել էր «Կարճ պատասխաններ լուրջ հարցերին» աշխատությունը, որը հրապարակվելու է հոկտեմբերի 16-ին:Աշխատության մեջ ֆիզիկոսը կիսվել է մտահոգություններով, որ ապագայում մարդիկ կկարողանան գումարի դիմաց փոփոխություններ անել ԴՆԹ-ում օրգանիզմի տարբեր որակներ բարելավելու համար:
  • «Եվրասիական շաբաթ» համաժողովի ընթացքում քննարկվելու են ԵԱՏՄ-ում բիզնեսի համար բարենպաստ միջավայր ստեղծելու հեռանկարներն ու քայլերը
    Հայաստանում հոկտեմբերի 22-24-ը կայանալիք «Եվրասիական շաբաթ» համաժողովը կմեկնարկի պլենար նիստով, որտեղ քննարկման հիմնական հարցերը կլինեն Եվրասիական տնտեսական միության անդամ երկրների ձեռքբերումները, միության տարածքում բարենպաստ բիզնես միջավայր ձևավորելու հեռանկարներն ու քայլերը, արտադրական կապերը խրախուսելու և ամրապնդելու ուղղությունները:Ինչպես հաղորդում է «Արմենպրես»-ը, հոկտեմբերի 22-ին կայանալիք պլենար նիստին մասնակցելու համար հրավիրվել են Եվրասիական տնտեսական հանձնաժողովի կոլեգիայի նախագահ Տիգրան Սարգսյանը, Եվրասիական տնտեսակա
  • Սոֆիա ռոբոտը Comedy Club-ից ավելի սուր կատակներ է անում Երևանում
    «Ապագայի կին» դարձել էր Ֆրանկոֆոն երկրների գագաթնաժողովի առաջին հյուրը: Սոֆիան խոստովանել է, որ մինչ այժմ խոսում է միայն անգլերեն: Հանրահայտ ռոբոտ Սոֆյան Հոնկոնգից առաջին անգամ ցուցադրվում է Երևանում և որպես «ապագայի կին» դարձել էր Ֆրանկոֆոնիայի երկրների գագաթաժողովի առաջին հյուրը:Սոֆյան խոսեց գործարար համաժողովի բացմանը Ֆրանկոֆոնիայի միջազգային կազմակերպության գլխավոր քարտուղար Միշել Ջենի և Հայաստանի նախագահ Արմեն Սարգսյանի ներկայությամբ:Մի շարք ելույթներից հետո, խոսքը փոխանցվեց ՄԱԿ-ի հայաստանյան գրասենյակի համակարգող Շոմբի Շարփի
  • Աշխարհում ռեկորդային թվով գործարքներ են կնքվել
    2018թ․ երկրորդ եռամսյակում աշխարհում վենչուրային կապիտալի գործարքների թիվը եռամսյակային կտրվածքով ավելացել է 17%-ով՝ ավելի քան 3,5 հազարով, իսկ գլոբալ ֆինանսավորման ծավալը հասել է 51 մլրդ դոլար ռեկորդային եռամսյակային մակարդակի: Այս մասին հայտնի է դարձել միջազգային PwC խորհրդատվական ընկերության հետազոտության արդյունքում՝ գրում է psm7.com-ը: Տեղեկացվում է, որ եռամսյակային կտրվածքով միաեղջյուր ընկերությունների քանակը, որոնց կապիտալիզացիան հասել է ավելի քան 1 միլիարդ դոլարի, 12-ից հասել է 19-ի: Ասիայում նրանց թիվը 5-ից զգալիորեն աճել է 9-ի, ԱՄՆ-ում՝ 5-ից 6-ի
  • Արտասահմանյան բիզնեսը հեռանում է Ռուսաստանից
    Ռուսաստանից կապիտալի արտահոսքը կտրուկ արագացել է պատժամիջոցների սպառնալիքի, Արևմուտքի հետ շարունակվող հակամարտության և տնտեսության դանդաղումի ֆոնին՝ գրում է apsny.ge-ն: Ըստ Կենտրոնական բանկի վիճակագրության՝ երրորդ եռամսյակում մասնավոր հատվածը արտահանել է 19,2 մլրդ դոլար: Տարեկան կտրվածքով արտահոսքը 48 անգամ արագացվել է և դարձել է ռեկորդային՝ 2015թ. առաջին եռամսյակից ի վեր, երբ պատժամիջոցները և նավթի գների անկումը Ռուսաստանին խեղճացած վիճակի մեջ դրեցին։«Ռուսաստանի նորագույն պատմության մեջ նման բան երբեք չի նկատվել»,- ասել է վերլուծաբան Կիրիլ Տ
    Թեժ գիծ
    +374 (047) 959555
    Ինչո՞ւ է Լեհաստանը պլանավորում Եվրոպայում կառուցել ամենամեծ օդակայանը

    Թերահավատները նշում են, որ փողը ավելի լավ կլինի ծախսել մայրուղիների, երկաթուղային գծերի և Շոպենի օդանավակայանի վերականգնման և ոչ թե Վարշավայից 40 կիլոմետր հեռու նոր օդանավակայանի կառուցման վրա: Կառավարությունը պնդում է, որ նախագիծը արդիական է:

    Լեհաստանում կա Բարանով գյուղական բնակավայրը, որն ունի իր խանութը, Հռոմի Պապ Հովհաննես Պողոս II- ի անվան դպրոց, եկեղեցի՝ խնձորի և տանձի ծառերով շրջապատված: Ռաֆայել Միլցարսկին ցանկանում է տարածքը հարթեցնել բուլդոզերով և այն լցնել գերձայնային ինքնաթիռներով: LOT լեհական ավիաուղիներ ընկերության գործադիր տնօրենն ասում է, որ իր ընկերությանն ու երկրին պետք է ժամանակակից ավիաուղիների հանգույց, որը գտնվելով Վարշավայից 40 կիլոմետր հեռու, կսպասարկի մայրաքաղաքին: Ծաղիկներով շրջապատված համեստ ֆերմաների փոխարեն Միլցարսկին նախընտրում է անգարներ, տերմինալներ, թռիչքուղիներ: 70 միլիարդ զլոտի կամ 19 միլիարդ դոլար արժողությամբ ծրագիրը ներառում է նոր երկաթուղային գծեր ու ավտոմայրուղիներ և տարեկան 45 միլիոն ուղևոր տեղափոխելով այն մրցելու է Լոնդոնի Հիթրոու, Փարիզի Շառլ  դե Գոլ, Ամստերդամի Սխիփհոլ օդանավակայանների հետ:

    «Կենտրոնական Եվրոպային էլ համարժեք ավիացիոն կենտրոն է պետք», – ասում է Միլցարսկին LOT-ի իր գրասենյակում, որը գտնվում է 1934-ին բացված կոմպոզիտոր Ֆրեդերիկ Շոպենի անվան օդանավակայանում, – «մենք պատրաստվում ենք մասնակցել նոր օդանավակայանի ծրագրման ու կառուցման աշխատանքներին»:

    Նոր օդանավակայանը, որը Վարշավայի կենտրոնական երկաթուղային կայարանից 15 րոպե հեռավորության վրա կլինի, ըստ LOT- ի, եռակի կբարձրացնի ուղևորների ու բեռների տեղափոխությունը Ասիա և Ամերիկա: Շինարարությունը նախատեսված է սկսել 2021 թ.-ին, երբ կառավարությունը ձեռք կբերի Բարանովայի և մոտակա քաղաքների հողերը, իսկ թռիչքները կսկսվեն 2027 թվականին: Հետագայում կավելանան ինքնաթիռներն ու տերմինալները, որոնք հնարավորություն կտան տարեկան ավելի քան 100 միլիոն ուղևոր տեղափոխել, ավելի շատ, քան Հիթրոուն՝ Եվրոպայի ամենածանրաբեռնված օդանավակայանը:

    Չնայած Շոպենի օդանավակայանը  2012 թվականին համալրվել է նոր երկաթուղային կայարանով և տերմինալով, չորս տարվա ընթացքում ուղևորների թիվը հասցնել է տարեկան 20 միլիոնի: 2017-ին 16 միլիոն մարդ է անցել  ցածր լարման տերմինալի արծաթե ճակատով, ինչը կրկնակի բարձրացրել է 2005 թ.-ի տեղաշարժը: Վերջին տարիներին Լեհաստանի տնտեսության տարեկան աճը կազմում է միջինը 3.3 տոկոս:

    «Տարածաշրջանը դառնում է ավելի ու հարուստ», – ասում է Միլցարսկին: «Մենք ձգտում ենք դառնալ Կենտրոնական Եվրոպայի սիրված ցանցային ավիաընկերությունը»:

    Այն համընկնում է իշխող Իրավունք և արդարություն կուսակցության ազգային ծրագրի հետ: Բնակչության թվով Լեհաստանը Եվրամիության վեցերորդ պետությունն է, տնտեսությամբ՝ ութերորդը և կառավարությունն ասում է, որ օդանավակայանը կարող է Լեհաստանը ներկայացնել որպես հզոր երկիր:


    Նյութի    աղբյուրը՝    http://newmag.am