ԱԿՏՈՒԱԼ ԹԵՄԱՆԵՐ
  • Հասանելի է Ինտերակտիվ բյուջե համակարգի կատարելագործված տարբերակը
    «Բաց կառավարման գործընկերություն» նախաձեռնության շրջանակներում «Ինտերակտիվ բյուջե» համակարգի կատարելագործված տարբերակն արդեն հասանելի է բոլորին: «Ինտերակտիվ բյուջե» համակարգի լրամշակված տարբերակը տեղադրված է ՀՀ ֆինանսների նախարարության կայքում և մատչելի է հանրության համար:Համակարգի նոր տարբերակը հնարավորություն է ստեղծում տեղեկանալ ոչ միայն բյուջետային ծախսերի, այլ նաև եկամուտների և դեֆիցիտի մասին: Համակարգից օգտվողները կարող են ընտրել տվյալներն ըստ դրանց բյուջետային դասակարգումների և ներբեռնել (Excel տարբերակով) հետագա մշակման հա
  • Հայաստանում կանցկացվի «Էներգետիկայի շաբաթ 2018» խորագրով ներդրումային համաժողովը
    Նոյեմբերի 14-16-ին Երևանում կանցկացվի «Էներգետիկայի շաբաթ 2018» ներդրումային համաժողովը: Այս մասին  տեղեկացրին ՀՀ էներգետիկ ենթակառուցվածքների և բնական պաշարների նախարարության տեղեկատվության և հասարակայնության հետ կապերի բաժնից: Համաժողովը տեղի կունենա ՀՀ կառավարության բարձր հովանու ներքո. կներկայացվեն երկրի էներգետիկ ոլորտի հեռանկարները, ինչպես նաև հնարավորություն կընձեռվի բացահայտելու միջազգային համագործակցության ներուժը: Այն կծառայի որպես հարթակ քննարկելու համար նոր հնարավորությունները, ինչպես նաև Հայաստանի էներգետիկ ոլոր
  • Գերմանիայում ջրածնային վառելիքով աշխատող գնացքն առաջին երթն է կատարել
    Ջրածնային վառելիքի էլեմենտով աշխատող աշխարհում առաջին գնացքը՝ Coradia iLint-ն, իր առաջին երթը կատարել է կիրակի՝ սեպտեմբերի 16-ին Ստորին Սաքսոնիայի Բրեմերֆյորդե քաղաքում:  Արդեն սեպտեմբերի 17-ին այն դուրս կգա ստանդարտ երթուղու եւ կկապի այդ քաղաքը Կուկսհաֆեն, Բրեմերհաֆեն եւ Բուքսթեհուդե քաղաքների հետ, հայտնում է News.am-ը։Գնացքի տանիքին ջրածնային վառելիքի ցիստեռն եւ վառելիքային էլեմենտ է տեղադրված։ Այն ջրածնի էներգիան էլեկտրական հոսանքի է վերածում՝ չվնասելով շրջակա միջավայրը։ Գնացքն կարող է զարգացնել մինչեւ 140 կմ/ժ արագություն։ Մեկ լիցքավորմամ
  • Սոցիոլոգները կազմել են աշխարհի ամենադժբախտ երկրների վարկանիշը
    Աշխարհում երջանկության ինդեքսը վերջին տասը տարվա ընթացքում ամենացածր մակարդակում է: Ամենադժբախտ մայրցամաքներից մեկը Աֆրիկան է, գրում է ՌԲԿ-ն:2017 թվականին աշխարհում երջանկության մակարդակը վերջին տասնամյակի ընթացքում ամենացածր մակարդակում է եղել: Սթրես եւ անհանգստության զգացող մարդկանց թիվը անընդհատ աճում է:Հետազոտողներն առավել դժբախտ երկիր են անվանել Կենտրոնական Աֆրիկյան Հանրապետությանը, որտեղ ներքին դիմակայությունների եւ ոչնչացման արդյունքում տասնյակ հազարավոր մարդիկ թողել են իրենց տները:Երկրորդ տեղում  Իրաքն է` 59 տոկոս ցուցանիշո
  • Գլոբալ ֆինանսական կենտրոնների վարկանիշում առաջատարը Նյու Յորքն է
    Ըստ Global Financial Centres Index համաթվի՝ գլոբալ ֆինանսական կենտրոնների վարկանիշում Նյու Յորքն անցել է Լոնդոնից: Զեկույցը հրապարակվել է Z/Yen Group ֆինանսական քոնսալթինգային ընկերության կայքում, որը կես տարին մեկ հաշվարկում է ինդիկատորը: Լոնդոնը, որը 2018 թվականի մարտին GFCI 23-ի առաջին տեղում էր, մեկ դիրքով նահանջել է, հնգյակը եզրափակել են Հոնկոնգը, Սինգապուրը եւ Շանհայը: Զեկույցում նշվում է, որ «Ասիա-Խաղաղօվկիանոսյան տարածաշրջանի կենտրոնները վարկանիշում բարձրացել են՝ պահպանելով վերջին տարիների միտումը», փոխանցում է ՏԱՍՍ-ը: Եվրոպական մայրաքաղաքների համաթ
  • Հայտնի է նոր գլոբալ ճգնաժամի պատճառը
    Հնարավոր է՝ Եվրոպան զարգացող շուկաների թուլացման պատճառով դառնա նոր գլոբալ ճգնաժամի էպիկենտրոնը՝ գրում է Bloomberg-ը՝ հղում անելով Bank of America Merrill Lynch-ին: Բանկի փորձագետ Թոմի Ռիքեթսը ասել է, որ եվրոպական ֆոնդային ցուցիչները վերջին տարիներին ցածր արդյունք են գրանցում, իսկ զարգացող երկրների արժույթը նվազել է դոլարային լիկվիդացիայի խստացման ֆոնին: Զարգացող շուկաների թուլացումը կարող է հարվածել Եվրոպային: Այդ բանից հետո շղթայական ռեակցիան կհասնի ԱՄՆ-ին: Ճգնաժամի մեկ այլ սցենար կապում են եվրոյի աճման հետ, քանի որ եվրոպացի ներդրողները իրենց շահո
    Թեժ գիծ
    +374 (047) 959555
    Առավոտյան փողը, երեկոյան աթոռները. ինչպե ՞ս ընտրել ճիշտ ռազմավարություն նոր պրոդուկտի համար

    Առաջարկում ենք Ձեզ 3 լուծում, որոնք կօգնեն արագ և ճիշտ կողմնորոշվել ռազմավարության մշակման ժամանակ:
    Որքան շուտ պոտենցիալ հաճախորդին հայտնեք ձեր նոր ապրանքի մասին, այնքան ավելի լավ: Այս մոտեցումը արմատապես տարբերվում է դասական մեթոդներից, որոնք կիրառում էին միակողմանի հաղորդակցության` բրենդից դեպի սպառող կարգախոսի մարքեթոլոգները: Այդ ժամանակ նախ ստեղծվում էր ապրանքը, հետո դրա բրենդը և միայն այդքանից հետո գնորդներն իմանում էին նորաթուխ ապրանքի մասին:

    Այսօր այդ մեթոդը համարվում է գրեթե չհիմնավորված, քանի որ դուք կարող եք ստեղծել մի ապրանք, որն, ի վերջո, կլինի անպիտան և չպահանջված: 

    Դասական թողարկում:
    Սա ենթադրում է նախ շուկայի ուսումնասիրություն, ստեղծվելիք ապրանքին մոտ պրոդուկտի փորձարկում թիրախային խմբում, հետո ապրանքի արտադրություն և պատրաստի արտադրանքի մարքեթինգ:

    Նախապատվեր:
    Սա էլ  ենթադրում է ապրանքի նմանակի թողարկում, դրա մարքեթինգ, կանխավճարի հավաքագրում և ապրանքի վերջնական թողարկում:

    Մաքուր մարքեթինգ:
    Այս ճանապարհը ենթադրում է մարքեթինգ, պոտենցիալ գնորդների հավաքագրում, ապրանքի նմանակի թողարկում, նախապատվեր և ապրանքի արտադրություն:

    Դասական թողարկում
    Դուք վերլուծում եք մրցակիցների առաջարկները, որոնք լուծում են նույն խնդիրները, որոնք պետք է լուծի ձեր պրոդուկտը: Գալիս եք եզրահանգման, որ ձեր առաջարկն ավելի էժան է և առավել գրավիչ է գնորդների համար:

    Գալիս եք եզրահանգման, որ ձեր առաջարկն ավելի էժան է և առավել գրավիչ է գնորդների համար:

    Նախ` անցկացրեք հարցում թիրախային խմբում, ստանալով դրական արձագանք, կատարեք ներդրում նոր ապրանքի ստեղծման գործում, դրանից հետո կատարեք մարքեթինգային աշխատանք և սպասեք վաճառքների հաջողությանը:

    Նախապատվերներ
    Առաջադեմ ստարտափերներն են հնարել նախապատվերների ռազմավարությունը: Այն օգտագործել է նաև Իլոն Մասկը նոր Tesla Model-ի թողարկման ժամանակ: Շնորհանդեսի ժամանակ նա ցուցադրեց միայն մեքենայի մակետը, որը նա խոստացավ արտադրել 2 տարի հետո: Բայց նույնիսկ դա չխանգարեց նրան նախնական պատվերների ժամանակ հավաքել կես միլիարդ դոլար, որոնք լիովին բավարար են նոր մեքենայի նոր արտադրություն սկսելու համար:

    Մաքուր մարքեթինգ
    Այս դեպքում դուք վաճառում եք պրոդուկտի գաղափարը նույնիսկ առանց դրա նմանակն ու պրոտոտիպը ստեղծելու: Դրանից հետո մշակում և կատարելագործված ձևով ստեղծում եք ապրանքը հիմնվելով սպառողներից և ԶԼՄ-ներից ստացած արձագանքների վրա: Այս ռազմավարությունը հնարավորություն է տալիս ձախողման դեպքում 90%-ով կրճատել կորուստները: Այս մոտեցումը կիրառում են ճկուն և առաջադեմ ընկերությունները, որոնք ունեն խիստ սահմանափակ միջոցներ:



    Նյութի աղբյուրը՝   https://newmag.am