ԱՐԴԻԱԿԱՆ ԹԵՄԱՆԵՐ
  • ՄԱԿ-ը կորոնավիրուսի դեմ պայքարում կօգնի աղքատ երկրներին
    ՄԱԿ-ի գլխավոր քարտուղար Անտոնիու Գուտերիշը հայտարարել է կորոնավիրուսի համավարակի դեմ պայքարում աղքատ երկրներին օգնելու գլոբալ ծրագրի իրականացման մեկնարկի մասին։ Այս մասին հաղորդվում է կազմակերպության կայքում։ Այսպես, Գուտերիշի խոսքերով, ՄԱԿ-ի Արտակարգ արձագանքման կենտրոնական ֆոնդից արդեն 60 միլիոն դոլար է հատկացվել պարենի առաքման, ԱՀԿ առաքելությունների աշխատանքի և բժշկական անձնակազմի և սարքավորումների տեղափոխման համար այդպիսի երկրներ։ Ծրագրի հետագա իրականացման համար ՄԱԿ-ը ևս 2 միլիարդ դոլար է հայցել։ Կազմակերպության ծրագրերում է նաև
  • ԵՄ-ն պետք է ավելի շատ միջոցներ տրամադրի կորոնավիրուսի բռնկման տնտեսական հետեւանքներին դիմակայելու համար
    ԵՄ-ն պետք է ավելի շատ միջոցներ տրամադրի, որպեսզի դիմակայի կորոնավիրուսի բռնկման տնտեսական հետեւանքներին։ Այս մասին հայտարարել է Նիդեռլանդների ֆինանսների նախարար Վոպկե Խուստրան։«Իմ խնդրանքն է՝ անհապաղ ազատեք գումարները ընթացիկ բյուջեում՝ այն տարածքների համար, որոնք հատկապես տուժել են կորոնավիրուսից,- RTL-ին տված հեռուտատեսային հարցազրույցի ժամանակ ասել է նա,- Ես մտածում եմ, մասնավորապես, ֆինանսատնտեսական կողմի, ինչպես նաեւ նոր բազմամյա բյուջեի մասին։ Մտածեք, խնդրում եմ, ճգնաժամի այդ սցենարի մասին»։Եվրոգոտու ֆինանսների նախարարները կհանդի
  • Համաշխարհային տնտեսական աճը պետք է վերականգնվի 2021թ․ ԱՄՀ
    Կորոնավիրուսի համավարակը 2020թ․ գլոբալ հետընթաց կառաջացնի, որն ավելի վատ կլինի, քան 2008-2009 թթ․ համաշխարհային ֆինանսական ճգնաժամի ժամանակ, սակայն համաշխարհային տնտեսական աճը կվերականգնվի 2021թ․, հայտարարել է Արժույթի միջազգային հիմնադրամը։ԱՄՀ տնօրեն Կրիստալինա Գեորգիեւան ողջունել է արտակարգ ֆինանսական միջոցները, որոնք առողջապահության համակարգի ամրապնդման եւ ընկերություններին ու աշխատակիցներին պաշտպանելու, ինչպես նաեւ դրամավարկային քաղաքականությունը պարզեցնելու համար արդեն նախաձեռնվել են շատ երկրների կողմից։ Նա նշել է, որ կպահանջվեն լ
  • ԵՏՀ-ն կորոնավիրուսի բացասական հետեւանքների փոխհատուցման աջակցության միջոցառումներ է ներկայացրել
    Եվրասիական տնտեսական հանձնաժողովը տարածաշրջանի բիզնեսի ներկայացուցիչներին աջակցության միջոցառումներ է ներկայացրել, որպեսզի օգնի փոխհատուցել կորոնավիրուսի համավարակի բացասական հետեւանքները, հայտնում է ԵՏՀ մամուլի ծառայությունը։Միջոցառումների թվում դիտարկվում է ԵՏՄ ներկրման տուրքերի նվազեցումը՝ արտահանման պոտենցիալով բարձրտեխնլոգիական ապրանքների արտադրանքի մեջ օգտագործվող պահեստամասերի եւ նյութերի համար։ Այն հատվածների ցուցակի կազմումը, որոնց համար տուրքերը կնվազեցվեն, նույնպես պետք է ավարտվի ազգային լիազորված կարգավորողների
  • Կորոնավիրուսի պատճառով տնտեսության խափանումը կհանգեցնի գլոբալ հետընթացի․ S&P Global
    S&P Global վարկանշային գործակալությունը նախազգուշացրել է, որ տնտեսության մեջ անսպասելի խափանումը, որը կառաջանա կորոնավիրուսի զսպան պատճառով, այս տարի կհանգեցնի գլոբալ հետընթացի եւ առաջիկա 12 ամիսներին կարող է հանգեցնել ԱՄՆ-ում կորպորատիվ դեֆոլտների մակադակի 10 տոկոս աճի, հայտնում է Reuters-ը։S&P Global-ի կարծիքով՝ դրամական հոսքերի անկումը եւ ֆինանսավորման կոշտ պայմանները, ի լրումն նավթի գների անկման, հարված կհասցնեն վարկունակությանը։  «Այս թվերը, հավանաբար, կհանգեցնեն դեֆոլտների կտրուկ աճի, ընդ որում՝ ԱՄՆ-ում ոչ ֆինանսական ընկերությունների դեֆ
  • ԵԱՏՄ տարածք բժշկական ապրանքների և անհատական պաշտպանության միջոցների ներմուծման մաքսատուրքը կլինի 0%
    Երրորդ երկրներից Եվրասիական տնտեսական միության տարածք բժշկական նշանակության ապրանքների և անհատական պաշտպանության միջոցների ներմուծման դեպքում մաքսատուրքը վեց ամիս ժամկետով կլինի 0 տոկոս:Ինչպես հայտնում է Հայկական միասնական տեղեկատվական կենտրոնը, այսպիսի որոշում է կայացվել Եվրասիական տնտեսական հանձնաժողովի խորհրդի նիստում:«Փոխվարչապետ Մհեր Գրիգորյանը տեսակապի միջոցով այսօր մասնակցել է Եվրասիական տնտեսական հանձնաժողովի խորհրդի նիստին: Նիստի ընթացքում հայկական կողմի նախաձեռնությամբ որոշվել է ԵԱՏՄ տարածք երրորդ երկրներից բժշկակա
  • Հայաստանի ֆինանսական համակարգը շարունակում է բնականոն աշխատանքը․ Կենտրոնական բանկ
    Հայաստանի Հանրապետության ֆինանսական համակարգը շարունակում է բնականոն աշխատանքը։Այս մասին հայտարարություն է տարածել ՀՀ Կենտրոնական բանկի հասարակայնության հետ կապերի ծառայությունը․«Ինչպես ավելի վաղ հայտնել էինք, Հայաստանի Հանրապետության կենտրոնական բանկը հորդորել է առևտրային բանկերին և վարկային կազմակերպություններին ստեղծված իրավիճակում վարկառուների (օրինակ՝ հյուրատնային, ռեստորանային, տրանսպորտի, զվարճանքի ոլորտում գործող) վարկային պարտավորությունների հանդեպ կիրառել անհատական մոտեցում, իրականացնել հաղորդակցում՝ երկկողմանի հա
    Թեժ գիծ
    +374 (047) 959555
    ՄԵՐ ՄԱՍԻՆ

    Պատմությունը


    2006 թվականի դեկտեմբերի 6-ին ընդունվեց <<Հանրային ծառայությունները և տնտեսական մրցակցությունը կարգավորող մարմնի մասին>> Լեռնային Ղարաբաղի Հանրապետության օրենքը:
    2007 թվականի հուլիսի 12-ին, սույն օրենքի 7-րդ հոդվածի 2-րդ կետի համաձայն, Լեռնային Ղարաբաղի Հանրապետության նախագահ Ա.Ղուկասյանի հրամանագրով նշանակվեցին Հանձնաժողովի անդամները`

    Վաչե Սուրենի Ադամյան` հանձնաժողովի նախագահ  
      (պաշտոնավարման ժամկետը`5 տարի),  
    Գարի Զոհրապի Ավանեսյան` հանձնաժողովի նախագահի տեղակալ
      (պաշտոնավարման ժամկետը`4 տարի),
      Անդրեյ Վլադիմիրի Մուսայելյան` հանձնաժողովի անդամ 
      (պաշտոնավարման ժամկետը`3 տարի),
      Աիդա Արտյոմի Ավագյան` հանձնաժողովի անդամ 
      (պաշտոնավարման ժամկետը`2տարի),
      Հայկ Ցոլակի Թորոսյան` հանձնաժողովի անդամ  
      (պաշտոնավարման ժամկետը`1 տարի):

    2008 թվականին Հայկ Ցոլակի Թորոսյանը պաշտոնավարման ժամկետը լրանալուց հետո վերանշանակվել է հանձնաժողովի անդամ (պաշտոնավարման ժամկետը`5 տարի):

    Հանձնաժողովի գործունեությունը վերաբերում է հանրային ծառայությունների և տնտեսական մրցակցության ոլորտների կարգավորմանը, ինչը պետական քաղաքականության մաս է, և որի նպատակն է կարգավորող մարմնի կողմից օրենքներով սահմանված իր իրավունքների և պարտականությունների իրականացմամբ հավասարակշռել սպառողների ու հանրային ծառայությունների և տնտեսական մրցակցության ոլորտում կարգավորվող գործունեություն իրականացնող անձանց շահերը, կարգավորվող անձանց համար ստեղծել գործունեության միատեսակ պայմաններ, նպաստել մրցակցային շուկաների ձևավորմանն ու զարգացմանը և խթանել ռեսուրսների արդյունավետ օգտագործմանը:

    Հանձնաժողովի գործունեության ոլորտում ընդգրկվեցին `

    ա) էներգետիկայի բնագավառը, որը ներառում է էլեկտրաէներգետիկական, ջերմամատակարարման և գազամատակարարման համակարգերը,
    բ) ջրային համակարգը, որը ներառում է խմելու, ոռոգման, արդյունաբերական ջրի մատակարարումը, ջրահեռացումը և կեղտաջրերի մաքրումը,
    գ) հեռահաղորդակցության (էլեկտրոնային հաղորդակցություն), այդ թվում` հեռուստատեսության և ռադիոյի բնագավառը,
    դ) տնտեսական մրցակցության պաշտպանության բնագավառը,

    հետագայում ընդգրկվեցին նաև`

    ե) փոստային կապի բնագավառը` համաձայն 2007 թվականի սեպտեմբերի 5-ի <<<<Հանրային ծառայությունները և տնտեսական մրցակցությունը կարգավորող մարմնի մասին>> Լեռնային Ղարաբաղի Հանրապետության օրենքում լրացումներ և փոփոխություններ կատարելու մասին>> ԼՂՀ օրենքի,
    զ) տրանսպորտային միջոցների պարտադիր տեխնիկական զննության անցկացման բնագավառը` սակագների սահմանման ու վերանայման մասով` համաձայն 2008 թվականի մայիսի 14-ի <<<<Հանրային ծառայությունները և տնտեսական մրցակցությունը կարգավորող մարմնի մասին>> Լեռնային Ղարաբաղի Հանրապետության օրենքում լրացումներ կատարելու մասին>> ԼՂՀ օրենքի:

    Կարգավորման հիմնական սկզբունքներն են` 

    ա) կարգավորման իրականացումն ինքնուրույն պետական մարմնի կողմից` օրենքներով լիազորված իրավասությունների շրջանակում,
    բ) կարգավորող մարմնի որոշումների ընդունման կոլեգիալությունը,
    գ) կարգավորման թափանցիկության և հրապարակայնության ապահովումը հասարակության համար,
    դ) սպառողների կամ որևէ կարգավորվող անձի նկատմամբ խտրականության բացառումը,
    ե) սպառողների և կարգավորվող անձանց շահերի հավասարակշռումը,
    զ) մրցակցային շուկաների զարգացմանն համընթաց` կարգավորման շրջանակների սահմանափակումը:

    Հանձնաժողովի կողմից լուրջ քայլեր ձեռնարկվեցին գործունեության համար անհրաժեշտ օրենսդրական դաշտի ստեղծման ուղղությամբ:
      2007 թվականին ընդունվեց 23 որոշում: 
    2008 թվականին կարգավորման օրենսդրական դաշտը համալրվեց ևս 74 որոշմամբ:
    Միաժամանակ միջոցառումներ իրականացվեցին աշխատակազմի համալրման և աշխատակիցների վերապատրաստման ուղղությամբ: 
    Վերը նշված գործընթացները շարունակական բնույթ են կրում:  
    Հանձնաժողովն ունի գործունեության հստակ ծրագիր և կատարում է համապատասխան քայլեր Լեռնային Ղարաբաղի Հանրապետության հանրային ծառայությունների և տնտեսական մրցակցության ոլորտում պետական կարգավորման ինստիտուտի կայացման, միջազգային կառույցներում ինտեգրման, նմանատիպ այլ հանձնաժողովների հետ համագործակցության ամրապնդման ուղղությամբ: